S b953c14c80d01b0921279dedf6b9db80 アジャイルマーケティング

Agile Marketing Manifesto

1. Focusing on customer value and business outcomes over activity and outputs
2. Delivering value early and often over waiting for perfection
3. Learning through experiments and data over opinions and conventions
4. Cross-functional collaboration over silos and hierarchies
5. Responding to change over following a static plan

・出典:https://agilemarketingmanifesto.org/
我訳
1. 行動やアウトプットよりも顧客価値とビジネス成果にフォーカスする
2. 完璧さを追うよりも、素早くかつ頻繁に価値を出す
3. 意見や慣習よりも経験とデータを通じて学習する
4. サイロや階層よりも機能横断的に協働する
5. 固定的な計画に従うよりも変化に対応する

もしかして

    他の人の「アジャイルマーケティング」

    S b953c14c80d01b0921279dedf6b9db80

    Future Center/R&D/Knowledge Management/Wiki/EGMフォーラム/読書家/思想家/語り部/探検家/歴史/作家志望/ 時々仮説・持論を独白します。突っ込み歓迎。

    最新

      最新エントリ

        関連ツイート